Är det okej att vara som jag är och känna som jag gör? Ja det är det. Så lätt att glömma av. Så lätt att vilja springa ifrån. Så lätt att vilja göra, skapa och förflytta sig så långt ifrån. Måste vi ha ett svar. Måste vi ha en slutstation. Nej vi kan låta saker svara och känna de som känns i ljudet, tonen och i varje vibration. Så många vägar att gå. Så många sätt att se det på. Så många svar på varför. Varför känner du just så? Så mycket där ute att vilja peka på. Så många ändstationer. Så lätt de är just då. Så lätt att peka utåt. Detta är ditt fel. Så lätt att peka inåt. Detta är mitt fel. Så lätt att peka istället för att bara va. Så lätt att hitta svaret istället för att säga. Jag känner. Det jag känner. Låt det bara va.